OrganizeYou — prosty mechanizm zarządzania zadaniami
Masz rzeczy do zrobienia. W tym celu musisz mieć listę najważniejszych rzeczy do zrobienia, do których możesz się odwołać. W ciągu dnia pracy możesz być rozpraszany przez jedno zadanie po drugim. Być może myślisz o czymś, a potem zdajesz sobie sprawę, że zapomniałeś zrobić coś ważnego. Może się też zdarzyć, że nie masz pojęcia, jakie zadanie podjąć w pierwszej kolejności. Cóż,
Jesteś w punkcie, w którym całkowicie zagubiłeś się w planie dnia.
A jak będziesz śledzić rzeczy, które należy zrobić dzisiaj? Jak możesz skupić się na 3 najważniejszych rzeczach, nad którymi musisz pracować w ciągu dnia? Cóż, możesz pisać na tablicy lub papierze i patrzeć na to. Ale rozproszenia sprawią, że zapomnisz spojrzeć na swoją listę rzeczy do zrobienia.
W tym miejscu do gry wchodzi OrganizeYou.
Opracowaliśmy tę aplikację, aby zapewnić Ci proste zarządzanie zadaniami mechanizm. Ideą tej prostej aplikacji do zadań jest pomoc w zarządzaniu codziennymi zadaniami i upewnienie się, że niczego nie zapomnisz. Naszym głównym celem jest bycie tak prostym i minimalistycznym, jak to tylko możliwe.